Tuesday 25 June 2013

*"Jangan Kamu Bangga Dengan Diriku"*



Jangan kamu anggap diriku wanita solehah dengan apa yang aku post...
Jangan kamu anggap diriku mulia dengan apa yang aku taip....
Jangan kamu tertarik atau jatuh hati dengan keperibadian & perwatakan yang aku tunjukkan....
kerana kamu masih belum mengenali diriku dan keperibadianku..juga masa silamku...


Aku cuma wanita biasa..
Tidak segigih Siti Hawa..
Tidak sesetia Ainul Mardhiah..
Tidak seberani & sehebat Sumayyah..
Tidak juga semulia Siti Khadijah dan Tidak juga secantik Bak “Bidadari”....
&
diriku juga bukannya srikandi sejati seperti Rabiatul Adawiyah yang menjadi dambaan berjuta pemuda “yang bakal dinobatkan syuhada”

..
Tetapi aku wanita biasa yang punya impian untuk  berjuang dan syahid sebagai srikandi islam.. insyaallah...segala tohmahan ku jadikan ia kekuatan dalam meneruskan kehidupan.. mohon maaf di atas segala kekhilafan....!!

~impian & harapanku... Everyday is my day to become a better muslimah.. Allahuma’ameen..




No comments:

Post a Comment